fbpx

FAQ

Zegarek Kidiz TOP wyposażony jest w GPS, LBS, Wi-Fi, dzięki czemu pokazuje dokładną lokalizację. Zegarek Kidiz ONE zazwyczaj również pokazuje dokładną lokalizację. Czasami mogą pojawić się niewielkie odchylenia. Zegarki najtańsze (Urban, Next) wyposażone są LBS i nie posiadają GPS ani Wi-Fi. Oznacza to, że nie pokazują w pełni dokładnej lokalizacji. Mogą pojawić się odchylenia do od 200 do 2000 metrów. Jednak zegarek ten jest przeznaczony do innych funkcji, niż lokalizacja. Przede wszystkim mają służyć dziecku jako telefon  i dla tego bardzo ogólnie wskazują teren, na którym znajduje się dziecko. 

Dążymy do tego, aby podana lokalizacja była jak najbardziej dokładna.

Zegarki dla dzieci są odpowiednie dla dzieci w wieku 3-12 lat.

Wybierz na ekranie głównym przycisk “Rejestracja”, a przejdziesz na ekran rejestracji. Wprowadź swój adres e-mail i kod bezpieczeństwa (jeśli jest niewyraźny, zawsze można wcisnąć strzałkę po lewej stronie kodu i zmienić go) i hasło, które będzie Ci łatwo zapamiętać. Upewnij się, że zdefiniowany język to polski, wybierz “Zatwierdź rejestrację” – i już! Rejestracja dokonana, możesz się zalogować za pomocą nazwy użytkownika i hasła.

Na ekranie głównym aplikacji jest ikonka „Wiadomości”. Po jej wybraniu przejdziesz bezpośrednio do ekranu wiadomości. Można wybrać polecenie „Kliknij aby mówić” i wysłać wiadomość głosową lub użyć klawiatury w prawym dolnym rogu, żeby wpisać tekst. Co ważne, dziecko może wysłać z zegarka wyłącznie wiadomość głosową.

Zegarek zawiera kartę SIM. Dzięki niej możesz wykonywać połączenia bezpośrednio ze swojego smartphona i dodać numer dziecka do kontaktów w telefonie.

W ustawieniach masz możliwość dodania 3 numerów alarmowych. Wpisz tam swój numer, a w momencie kiedy dziecko naciśnie przycisk, zegarek do Ciebie zadzwoni. Dostaniesz powiadomienie w aplikacji oraz możesz również włączyć powiadomienia SMS.

Okres gwarancji na produkt obejmuje 24 miesiące na urządzenie oraz 6 miesięcy na akcesoria oraz baterie (na baterie wbudowane 24 miesiące), liczone od daty kupna produktu.

Na ekranie głównym jest opcja „Zdjęcia”. Wybierz ją. Otworzy się małe okienko, w którym u dołu wybierzesz „Zrób zdjęcie”, a zegarek wyśle Ci zdjęcie. Łatwo i prosto! Pamiętaj, że co pewien czas trzeba odświeżyć ekran, aby zaktualizować obraz.

Nie przejmuj się. Zegarek nie jest zepsuty. Bardzo rzadko się zdarzają takie sytuacje, ale wtedy trzeba zmienić ustawienia fabryczne zegarka. Najlepiej jak zgłosisz nam problem na infolinii lub napiszesz do nas. Kliknij na stronie głównej “Kontakt” i skontaktuj się z nami w tej sprawie.

W aplikacji na telefonie kliknij w “Ustawienia”, a następnie “Kontakty”. Kliknij “Dodaj”, wpisz nazwę i numer kontaktu i kliknij “zapisz”. Powinien już zostać dodany w liście kontaktów.

Aplikację mobilną znajdziesz w App Store lub Google Play po wpisaniu Kidiwatch.

 

Poniżej znajdują się również linki do pobrania aplikacji.

App Store: https://apps.apple.com/us/developer/idan-hazan/id1471111037


Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tgelec.kidiwatch&hl=en&gl=US

Zgodnie z komunikatem zegarek powinien być włączony oraz mieć aktywną subskrypcję. Jeśli zegarek jest włączony oraz masz aktywną subskrypcję, a takie powiadomienie Ci się pojawia, skontaktuj się z obsługą klienta.

Sprawdź czy w ustawieniach strefy czasowej masz wybraną strefę GMT+2. Sprawdź czy włączyłeś czas letni, jeśli taki jest wymagany w tym czasie.

Ustawienia dotyczące danego zegarka, zależą od tego na które dziecko masz aktualnie wybrany zegarek w aplikacji. Żeby to sprawdzić, otwórz aplikację, kliknij w lewym dolnym rogu “Konto”, następnie kliknij “Lista Kidiz” i zobacz, który zegarek masz wybrany w aplikacji. Jeśli chcesz zrobić takie same zmiany na innym zegarku, musisz go wybrać, a następnie w ustawieniach dowolnie zmienić.

Aby dodać znajomego, który też ma zegarek Kidiz, należy włączyć oba zegarki i umieścić jeden blisko drugiego, w odległości do 10 cm. Następnie należy wejść w obydwu zegarkach w opcję dodawania znajomych i potrząsnąć obydwoma zegarkami, aby się sparowały. Gdy to nastąpi, otrzymasz powiadomienie z zegarka + ikonka na ekranie zmieni kolor. Po sparowaniu kliknij ikonkę znajomego, abyście mogli przesyłać sobie wiadomości głosowe i zdjęcia.

Aby dodać strefę bezpieczeństwa, wejdź w aplikacji w “Strefa bezpieczeństwa”, a zobaczysz lokalizację zegarka z ostatniego raportu. Wyznacz strefę i wybierz „Zatwierdź”, aby zapisać ustawienia.

Włączenie trybu szkolnego oznacza, że dziecko nie będzie mogło używać różnych ekranów (wybieranie numeru, wiadomości, gry itp.). Ponadto zegarek nie będzie mógł odbierać połączeń, gdy jest zablokowany. Jednak w razie potrzeby przycisk alarmowy/SOS będzie działał normalnie. Możliwe będzie także zdalne nasłuchiwanie. Tryb szkolny można uruchomić tylko w aplikacji.

Większość zegarków KidiZ Watch nie jest wodoodporna. Można w nich myć ręce, ale nie wolno się z nimi kąpać ani pływać. 

Nie, zegarek działa na terenie Polski.

 Żeby wyłączyć możliwość dzwonienia na różne numery z zegarka należy kliknąć “Ustawienia”, następnie “Funkcje” i wyłączyć opcje klikając w “Wybieranie numeru”.

Żeby wyłączyć możliwość dzwonienia na zegarek od nieznanych numerów, należy wejść w “Ustawienia”, a następnie wybrać “Odrzuć nieznane połączenia”.

Do korzystania z pełnej funkcjonalności zegarka niezbędne jest wykupienie subskrypcji aplikacji mobilnej KidiWatch, z którą zegarek się łączy. Płatności można dokonać na naszej stronie internetowej https://sub.kidizwatch.pl/.

Do wyboru są 3 pakiety:

  • Kidi Basic – 14,90 zł miesięcznie (obejmuje: pełny dostęp do aplikacji mobilnej z liczbą 3 kont rodzicielskich, 200 minut rozmów, 200 SMS, 200 mb).
  • Kidi Platinum – 19,90 zł miesięcznie (obejmuje: pełny dostęp do aplikacji mobilnej z liczbą 5 kont rodzicielskich, 500 minut rozmów, 500 SMS, 500 mb).
  • Kidi Gold – 29,90 zł miesięcznie (obejmuje: pełny dostęp do aplikacji mobilnej z liczbą 10 kont rodzicielskich, nielimitowane rozmowy, SMS-y i internet bez limitu, + rozszerzona gwarancja – jeśli po pół roku korzystania z tego pakietu dojdzie do uszkodzenia zegarka (w tym uszkodzenia zegarka z winy użytkownika) – wymienimy zegarek na nowy

Z subskrypcji można zrezygnować kiedykolwiek, to użytkownik decyduje, przez jak długi czas chce z niej korzystać. W przypadku rezygnacji nie ponosi się żadnych dodatkowych kosztów.

Specjalne, fabrycznie dołączone karty SIM do zegarka nie wymagają żadnych opłat ze strony użytkownika, nie da się ich doładować lub wykupić na nie abonamentu operatora. Pragniemy dodać, że to opłata za subskrypcję aplikacji daje zegarkowi funkcjonalność, a nie sama karta SIM.
Niestety nie możemy zagwarantować, że karty SIM inne niż te dołączone do zegarków będą działać. Możemy jedynie podjąć próbę zdalnego skonfigurowania zegarka aby działał z kartami od innych operatorów. Korzystając z własnej karty SIM trzeba liczyć się z opłatami za tą kartę, jak i za subskrypcję.
Korzystając z fabrycznie włożonej karty SIM, należy jedynie opłacić subskrypcję, co jest o wiele bardziej opłacalne.

Subskrypcja jest miesięczna i można z niej w każdym momencie zrezygnować przesyłając nam maila na adres: kontakt@kidizwatch.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie. 

Oferujemy darmową wysyłkę!

Koszyk zamknij