Napotkałeś problemy z zakupionym urządzeniem?
Zegarki Kidizwatch mają 24 miesięczną gwarancję. Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki z formularzem reklamacji.
Co zrobić, żeby zgłosić reklamację?
1 Krok
Pobierz formularz reklamacji i wypełnij go.
2 Krok
Zapakuj dokładnie reklamowany produkt i dołącz do niego wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
3 Krok
Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji odeślij na adres:
Wołodyjowskiego 67A, 00-724 Warszawa.
4 Krok
O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez wiadomość e-mail ze sklepu internetowego. W razie pytań odnośnie reklamacji skontaktuj się z nami: kontakt@kidizwatch.pl
Zwroty
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu, prosimy prosimy o wypełnienie formularza dostępnego poniżej i odesłanie go wraz z zakupionym towarem na adres: ul. Wołodyjowskiego 67A, 00-724 Warszawa. Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu na wskazane w formularzu konto.
Twój produkt nie działa?
Oferujemy bezpłatną wymianę towaru na nowy jeśli produkt jest wadliwy.
662 192 317
Infolinia czynna: Pon-Pt: 9:00–17:00,
za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.