Reklamacje

Napotkałeś problemy z zakupionym urządzeniem? 

Zegarki Kidizwatch mają 24 miesięczną gwarancję. Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki z formularzem reklamacji.

Co zrobić, żeby zgłosić reklamację? 

 1 Krok

Pobierz formularz reklamacji i wypełnij go

2 Krok 

Zapakuj dokładnie reklamowany produkt i dołącz do niego wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.  

3 Krok 

Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji odeślij na adres:

Ursynowska 36/38 m.6, 02-605 Warszawa.

4 Krok

O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez wiadomość e-mail ze sklepu internetowego. W razie pytań odnośnie reklamacji skontaktuj się z nami: kontakt@kidizwatch.pl

 

Zwroty

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu, prosimy prosimy o wypełnienie formularza dostępnego poniżej i odesłanie go wraz z zakupionym towarem na adres: ul. Ursynowska 36/38 m. 6, 02-605 Warszawa. Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu na wskazane w formularzu konto.

Twój produkt nie działa?

Oferujemy bezpłatną wymianę towaru na nowy jeśli produkt jest wadliwy.

662 192 317

Infolinia czynna: Pon-Pt: 9:00–17:00,
za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.