Napotkałeś problemy z zakupionym urządzeniem?
Zegarki Kidizwatch mają 24 miesięczną gwarancję. Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki z formularzem reklamacji.
Co zrobić, żeby zgłosić reklamację?
1 Krok
Pobierz formularz reklamacji i wypełnij go.
2 Krok
Zapakuj dokładnie reklamowany produkt i dołącz do niego wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
3 Krok
Reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji odeślij na adres:
Ursynowska 36/38 m.6, 02-605 Warszawa.
4 Krok
O sposobie rozpatrzenia reklamacji dowiesz się poprzez wiadomość e-mail ze sklepu internetowego. W razie pytań odnośnie reklamacji skontaktuj się z nami: kontakt@kidizwatch.pl
Zwroty
Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu. W celu dokonania zwrotu, prosimy prosimy o wypełnienie formularza dostępnego poniżej i odesłanie go wraz z zakupionym towarem na adres: ul. Ursynowska 36/38 m. 6, 02-605 Warszawa. Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu na wskazane w formularzu konto.